HTML

A hetedik te magad légy!

Unatkoztam, és ez izgalmasabb is, mint a naplómba írni. Bár kétlem, hogy bárkit is érdekelne a velem megeső unalmasnál is unalmasabb, életnek sem nevezhető történések sorozata, de hátha lesz, aki beleolvas :DDD

Friss topikok

  • mad~: Mondanám, hogy ha feljössz győrbe, mehetünk együtt, jelenleg a bulifelállásban kb 6an vagyunk csaj... (2009.12.29. 22:24) Boldog karácsonyt??
  • eien: nincs hozzá kedvem :'DDDDDDD (2009.12.28. 22:27) Menj a pokolba(n).
  • eien: @mad~: Jha, holnap kezdődik, csak rosszabb jön :'DDDD (2009.11.01. 19:54) Touchy
  • mad~: Lehet hogy a HSM-t a HSM Drink miatt utálod? : DDDDDDDD (2009.10.29. 23:45) Ne igyál kávét közvetlenül fogmosás után. És Hannah Montana.
  • eien: @mad~: Igen, szegény vakokra sosem gondolnak x( *igazgatja a szemüvegét* (2009.10.27. 22:54) Red.

Linkblog

2009.12.04. 22:00 eien

Fehér zászló

http://fc01.deviantart.net/fs7/i/2005/248/4/3/Without_you_the_party__s_over__by_dibutade.jpgMost akaratlanul is eszembe jutott egy eset, ami a barátnőmmel történt. Itt van mellettem "mindentmegunok" Stendhal bácsi könyvecskéje, a Vörös és fekete, amit elvileg már ki kellett volna olvasnom, de csak nem visz rá a lélek (jelenleg oda meg vissza vagyok a Bűn és bűnhődésért, kár, hogy az majd csak emeltre kell...). Na szóval barátnőm kereste a könyvtárban a Vörös és feketét. A könyvtárosnéni nézi, keresi, nem találja, egyszer csak megkérdezi: Vörös és fehér nem jó?

Kisírtam rendesen a szituációt :D Na, ma könyves estet tartok az eddigiekre való tekintettel. Kérdezősködtem tanároktól *stréééber*, hogy ők olvasták-e a Bűn és bűnhődést, és ha igen, hogy tetszett nekik, és egy nem olvasta, kettő nem szereti (egyiknek nagyon adok pedig a véleményére, de ő nem szereti az oroszokat, én meg csak azokat bírom szinte :D), és azt hiszem, kettő nagyon jónak tartja, azt hiszem, az emi magyi tanárnő is, akinek szintén adok a véleményére. (Az emi magyi az emelt magyar akar lenni. Igen, kissé talán ironikus, de jól hangcsyzik xD) Mindegy, szerintem forradalmi. Eddig az összes kötelező - vagy épp csak régi - szépirodalmi realikus/romantikus/mittudoménmilyen könyvet el akartam küldeni oda, ahová a twilightot is (gyengébbek kedvéért igen meleg éghajlatokra), de ez határozottan tetszik. És ennek a legnyomatékosabb megnyilvánulása, hogy - mint említettem - a potenciális sziámi harcoshalam Rogyion Romanovics Raszkolnyikovnak fogom hívni, és - bár sosem fognak találkozni - biztosan barátok lesznek barátnőm szintén lehetséges sziámi harcoshalával, Sigmund Freuddal. <3 Egyébként gondolkodtam a papucsaim átnevezésén is, mert valahogy nem illik egymáshoz az, hogy Enzim és Machiavelli. Talán lehetne már valamilyen tárgyam/állatom Julien Sorel is, mert igaz, hogy nem köt le a Vörös és fekete, de ez a név kifejezetten gyönyörű.

Egyébiránt jó lenne végezni a Darren Shanos démonkönyvekkel is, amelyek nem rosszak, nem rosszak - de nem olyan jók, mint a vámpírosak. Igaz kifejezetten meggyűlöltem a vámpírokat, hála Stephanie Meyer kisasszonynak és a fantörpikus bestsellerének. Ez rosszabb, mint hanna montana.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://eien.blog.hu/api/trackback/id/tr41574760

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása