HTML

A hetedik te magad légy!

Unatkoztam, és ez izgalmasabb is, mint a naplómba írni. Bár kétlem, hogy bárkit is érdekelne a velem megeső unalmasnál is unalmasabb, életnek sem nevezhető történések sorozata, de hátha lesz, aki beleolvas :DDD

Friss topikok

  • mad~: Mondanám, hogy ha feljössz győrbe, mehetünk együtt, jelenleg a bulifelállásban kb 6an vagyunk csaj... (2009.12.29. 22:24) Boldog karácsonyt??
  • eien: nincs hozzá kedvem :'DDDDDDD (2009.12.28. 22:27) Menj a pokolba(n).
  • eien: @mad~: Jha, holnap kezdődik, csak rosszabb jön :'DDDD (2009.11.01. 19:54) Touchy
  • mad~: Lehet hogy a HSM-t a HSM Drink miatt utálod? : DDDDDDDD (2009.10.29. 23:45) Ne igyál kávét közvetlenül fogmosás után. És Hannah Montana.
  • eien: @mad~: Igen, szegény vakokra sosem gondolnak x( *igazgatja a szemüvegét* (2009.10.27. 22:54) Red.

Linkblog

2009.12.02. 18:02 eien

Növekvő stádium

http://fc08.deviantart.net/fs37/f/2008/251/e/b/snow_white_by_jisuk.jpgEz most csak egy gyors posztocska lesz, mert már rég nem írtam ide. De aztán mindjárt különmatek, tehát mennem kéne. Szó-szó elvagyok, ha ez érdekel valakit, csak unom már ezt a karácsonyi lázat... Anyám már műholdtávlatból láthatóvá tette a házat, és e sors alól az én szobám sem nyert feláldozást, de aztán megkedveltem ezt a barátságos, halványsárga fényt, amely - hálég nem erősen - de elárasztja a szobám. Nem mondanám, hogy ez karácsonyi hangulat, mert még mindig nem szeretem ezt az ünnepet túlzottan, de szeretem a világító dolgokat, és szeretem a fényt.

Ez a karácsony meg semmire se jó, el lett rontva már rég. Szeretet ünnepe, stb., pedig mindenki csupa ideg az ajándékok miatt, meg a fa is mindig felborul, és megintcsak mindenki tiszta ideg, mire rendesen felállítjuk a fenyőt. Aztán ajándék, amit amúgy az év bármelyik napján adni lehet, de nem, ez most _karácsonyi ajándék_ , és kb. ennyi a hangulat. Elillant. Én a magam részéről 25-én bontanám már le a fenyőt a picsába, mert nekem az már nem karácsony :D Na, de éldegéljetek, szebb napokat.

Oh, és a legfontosabb! Lesz egy halam, és Raszkolnyikovnak fogom hívni (L)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://eien.blog.hu/api/trackback/id/tr481569305

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása