HTML

A hetedik te magad légy!

Unatkoztam, és ez izgalmasabb is, mint a naplómba írni. Bár kétlem, hogy bárkit is érdekelne a velem megeső unalmasnál is unalmasabb, életnek sem nevezhető történések sorozata, de hátha lesz, aki beleolvas :DDD

Friss topikok

  • mad~: Mondanám, hogy ha feljössz győrbe, mehetünk együtt, jelenleg a bulifelállásban kb 6an vagyunk csaj... (2009.12.29. 22:24) Boldog karácsonyt??
  • eien: nincs hozzá kedvem :'DDDDDDD (2009.12.28. 22:27) Menj a pokolba(n).
  • eien: @mad~: Jha, holnap kezdődik, csak rosszabb jön :'DDDD (2009.11.01. 19:54) Touchy
  • mad~: Lehet hogy a HSM-t a HSM Drink miatt utálod? : DDDDDDDD (2009.10.29. 23:45) Ne igyál kávét közvetlenül fogmosás után. És Hannah Montana.
  • eien: @mad~: Igen, szegény vakokra sosem gondolnak x( *igazgatja a szemüvegét* (2009.10.27. 22:54) Red.

Linkblog

2009.11.19. 15:55 eien

Adjatok egy szálat, aztán hagyjatok békén

http://th03.deviantart.net/fs40/300W/f/2009/039/9/3/___No_more_tear____by_zefair.jpgMa rájöttem, hogy én egy eléggé irigy, utálatos személy vagyok. Akik ismernek, mind azt mondják, hogy nagggyon kedves vagyok és aranyos, akik nem, azok pedig előbbit gondolják rólam. És én is. Mármint nem az az irigy, aki senkinek nem ad soha semmit, mert én még cigit is adok, ha kérnek, meg tényleg szoktam ajándékokat is osztogatni - csak ne hízzak, és nőljön fehér szőr a pofámra - sattarara, de nem bírom elviselni, ha más boldog, mikor én szomorú vagyok. Idegesít. Ingerlékeny leszek, mint egy hisztis picsa. Sőt, ha jó a kedvem, de valaki olyanról kezd el mesélni (érzésekre szorítkozva), amiből nekem nem jutott, akkor előtör belőlem a bunkógeci, és jönnek a sértődések. De nekik lesz igazuk.

Pl. most néztem a tévét nővéremmel (5 percig bírtam), és valami korombeli (elvileg) fiú meg lány dugogált benne - persze csak diszkréten, tekintetbe véve a korai időpontot, a keserédes sejtetés mögé burkolózva -, utána meg a szülők kiakadtak, meg lázadott a lány, hogy jaj ez a szerelem, én szeretem őt, anya nem tilthatod meg sattara, és azonnal felment a pumpa bennem, hogy mi a fasz ez a romantikus szar? És azt kívántam, hogy dögöljön ki az egész szereplőgárda. Még akkor is, ha épp eé voltak tiltva egymástól, egyem a kis rómeó meg juliska szívüket.

De persze ez azért is lehet, mert utálom a romantikus filmeket, viszont nem csak filmeknél van így, mint már említettem, hanem mindennel. És az a baj, hogy én alapból nem vagyok jókedélyű - magyarul mindig szar kedvem van, csak könnyen oldódom (én, a kicsi plusssssz), ezért sokat nevetek -, tehát bárki jön itt örömet megosztani, felbasz agyilag. Persze, tipikus női jellemvonás. Ha azt nézzük, akkor a nők többsége tényleg undorító tud lenni hisztirohamok terén, én is utálom ilyenkor magam (meg persze igyekszem arányosan beosztani az egy hétre jutó kiborulások számát).

BTW, a legszánalmasabbnak én - többek között - a feministákat látom, de múltkor olvastam egy hsz-t valahol, amiben kb. az állt, hogy a nőknek azért nincs nobel díjuk, mert hülyék, és hogy mind egy hisztis kurva. Hát ezzel sem értek egyet, de a 30Y mondta meg jól: "csak annyit tudok, hogy alattad pina alattam meg fasz van", még ha teljesen nem is ebben az értelemben írták, de szerintem ennyi a különbség a két nem között, de több a hisztis nő mint a hisztis férfi. Pont.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://eien.blog.hu/api/trackback/id/tr531537077

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása