HTML

A hetedik te magad légy!

Unatkoztam, és ez izgalmasabb is, mint a naplómba írni. Bár kétlem, hogy bárkit is érdekelne a velem megeső unalmasnál is unalmasabb, életnek sem nevezhető történések sorozata, de hátha lesz, aki beleolvas :DDD

Friss topikok

  • mad~: Mondanám, hogy ha feljössz győrbe, mehetünk együtt, jelenleg a bulifelállásban kb 6an vagyunk csaj... (2009.12.29. 22:24) Boldog karácsonyt??
  • eien: nincs hozzá kedvem :'DDDDDDD (2009.12.28. 22:27) Menj a pokolba(n).
  • eien: @mad~: Jha, holnap kezdődik, csak rosszabb jön :'DDDD (2009.11.01. 19:54) Touchy
  • mad~: Lehet hogy a HSM-t a HSM Drink miatt utálod? : DDDDDDDD (2009.10.29. 23:45) Ne igyál kávét közvetlenül fogmosás után. És Hannah Montana.
  • eien: @mad~: Igen, szegény vakokra sosem gondolnak x( *igazgatja a szemüvegét* (2009.10.27. 22:54) Red.

Linkblog

2009.11.09. 20:28 eien

Megvagyok, köszi

http://fc01.deviantart.net/fs9/i/2006/018/7/a/hurt__by_terra86.jpgTegnap arra az elhatározásra jutottam, hogy eddig, és nem tovább bánkódom miatta. Fasság amit csinálok, most már én is érzem. Nem éri meg, a siránkozás még nem hozott vissza senkit. C'est la vie.

Bőgni akarok, csak úgy. Napok óta, talán egy hete is, de nem tudok. Annyira nem akarom elhinni, hogy egy másik történés így alakult. Oké, hogy voltam egyszer "szerelmes". Nem kellettem az illetőnek, vesztegettem rá pár évet, hogy elfelejtsem. Megpróbáltam volna még kétszer - bár nem voltak komolyak az érzéseim, de mindegy is, mert ők sem akartak semmit tőlem. De most én nagyon szeretném, ha az a bizonyos ember szeretne.

Természetesen -200000 % esélyem van. Van olyan olvasó, aki szerint meglepődtem? :D Mert én csodálkozva konstatáltam, hogy mikor utánanéztem, és rájöttem, hogy (nagyon) foglalt, elmosolyodtam.

Csak egy kicsit érzem gáznak, hogy itt állok középsuli vége felé, és nem nagyon tudnám elmondani, hogy valaha is volt egy hétnél tovább tartó kapcsolatom. Azt sem tudom, kell-e egyáltalán. Csak a baj van az ilyen dolgokkal, és még így szomorúan is nyálasnak tartom a romantikát, és mindent, ami ehhez kapcsolódik.

De erről ennyit is, igazából nagyon utálok az ilyen dolgaimról beszélni. Engem foglalkoztat, de szánalmasnak találom a rinyálásaim. Tehát mára ennyit, leírtam, mert a faszom tudja, miért, és nem kell nekem senki sajnálata, csak jól esett kiírni. Röhögjetek ki nyugodtan : D

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://eien.blog.hu/api/trackback/id/tr881513688

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása