HTML

A hetedik te magad légy!

Unatkoztam, és ez izgalmasabb is, mint a naplómba írni. Bár kétlem, hogy bárkit is érdekelne a velem megeső unalmasnál is unalmasabb, életnek sem nevezhető történések sorozata, de hátha lesz, aki beleolvas :DDD

Friss topikok

  • mad~: Mondanám, hogy ha feljössz győrbe, mehetünk együtt, jelenleg a bulifelállásban kb 6an vagyunk csaj... (2009.12.29. 22:24) Boldog karácsonyt??
  • eien: nincs hozzá kedvem :'DDDDDDD (2009.12.28. 22:27) Menj a pokolba(n).
  • eien: @mad~: Jha, holnap kezdődik, csak rosszabb jön :'DDDD (2009.11.01. 19:54) Touchy
  • mad~: Lehet hogy a HSM-t a HSM Drink miatt utálod? : DDDDDDDD (2009.10.29. 23:45) Ne igyál kávét közvetlenül fogmosás után. És Hannah Montana.
  • eien: @mad~: Igen, szegény vakokra sosem gondolnak x( *igazgatja a szemüvegét* (2009.10.27. 22:54) Red.

Linkblog

2009.12.19. 21:43 eien

Mikor hátranéztem, táncolt az arcán a fény

http://fc08.deviantart.net/fs51/f/2009/276/3/0/light_III_by_mangust.jpgHosszú nap volt ez, sok-sok-sok-sok-sok hóóóóval, aminek nagyon örülök, mert bár befagyott a szám, ömlött az orrom és álltak a hóbuckák a szempilláimtól kezdve a sálamon át a sapkámig (na jó, ez hülye sorrend) minenemen, szeretem a telet. Gyönyörű volt ~

Volt műsor is az iskolában, nem volt olyan rossz, főleg a szép zenék miatt, de mindig bekuncogott valami gyökér, és konkrétan már azon filóztam, hogy felállok, és lebaszok kettőt egy bizonyos személynek, aki 860x röhögött az olyan jeleneteken, amiken én majdnem sírtam :D (jó, szalagavatón is azt mondtam, hogy bömbölni fogok, mégse sírtam, de hát na :D)

És van halam, R-nak is van hala, sőt, ofőnek is van már hala, hála nekünk ~ Voltunk ma vásárolni halucikat, és R rohadjon meg, mert mikor én vettem a halam, akkor még nem volt ott az, amelyet ő vásárolt, és az a dög rohadtszép.

Holnaptól szünet, nagyon örülök meg minden, de két nap múlva bele fogok halni az unalomba. Sürgősen írni kellene, de persze megint nincs mit, és csomó emberrel nem fogok tudni találkozni <///3

 

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://eien.blog.hu/api/trackback/id/tr1001609862

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása