HTML

A hetedik te magad légy!

Unatkoztam, és ez izgalmasabb is, mint a naplómba írni. Bár kétlem, hogy bárkit is érdekelne a velem megeső unalmasnál is unalmasabb, életnek sem nevezhető történések sorozata, de hátha lesz, aki beleolvas :DDD

Friss topikok

  • mad~: Mondanám, hogy ha feljössz győrbe, mehetünk együtt, jelenleg a bulifelállásban kb 6an vagyunk csaj... (2009.12.29. 22:24) Boldog karácsonyt??
  • eien: nincs hozzá kedvem :'DDDDDDD (2009.12.28. 22:27) Menj a pokolba(n).
  • eien: @mad~: Jha, holnap kezdődik, csak rosszabb jön :'DDDD (2009.11.01. 19:54) Touchy
  • mad~: Lehet hogy a HSM-t a HSM Drink miatt utálod? : DDDDDDDD (2009.10.29. 23:45) Ne igyál kávét közvetlenül fogmosás után. És Hannah Montana.
  • eien: @mad~: Igen, szegény vakokra sosem gondolnak x( *igazgatja a szemüvegét* (2009.10.27. 22:54) Red.

Linkblog

2009.12.06. 16:45 eien

Bűnhődés

http://fc03.deviantart.net/fs27/i/2009/239/d/f/Raskolnikov_and_Sonia_by_ItaLuv.pngVégeztem a bűn és bűnhődéssel.

Ez az a könyv, aminek - ha érzelmes lennék - síram volna a végén. Valahogy könyv, vagy bármilyen írás eddig nem tudott különösebben meghatni, valamilyen érzést a legtöbb keltegetett bennem, meg egy bizonyos hangulatot is kölcsönzött, de megsiratni még nem tudott. (Filmeket meg már nem is említem :D) Igaz, miután ezzel végeztem, pár percig csak ültem, és néztem magam elé, erre mondanám normális esetben, hogy BAZMEG, de ez azért annál többet érdemel.

*SPOILER*

Nem tudom eldönteni, hogy happy end-e számomra. Meg hogy egyáltalán lehet-e egy ilyen történetnek happy end a vége. Igazából afelé hajlok, hogy igen, az, mert végül Raszkolnyikov is megenyhült egy kicsit, és aggódott, mikor Szonya nem jött, mert meghűlt. Annyira édes volt, mikor a végén bőgött, átölelve Szonyecska térdeit :D Valahogy az ő kapcsolatuk tetszett. De ez természetes, hiszen a könyvért is oda vagyok. Nyomot hagyott bennem, elég rendesen, tényleg igazán nyomasztó érzés fog el, ha az olvasottakra gondolok.
De az biztos, hogy ez most csak egy "olvasom, mert jól hangzik a címe, és majd kell tavasszal emi magyira" címszó alatt futó projekt volt, teszemazt, ha nagyobb leszek, mondjuk olyan 20-24 éves, elolvasom még egyszer, mert bizonyos könyvekhez fel kell nőni. Az oké, hogy értettem, mit írtak benne, felfogtam, amennyire tudtam, átéreztem, de talán még a 30-40-et is meg kéne várnom az újraolvasással, hogy úgy istenigazából felfogjam.

Nem tudom, mi legyen a következő olvasnivalóm, írni sem tudok mostanában, tökéletesen nullára redukálódtam </3
Vagy nem is voltam több annál :D Megint rám fog szállni a nihil meg a depi, mindenkit elküldtem, aki keresett, egész hétvégén itthon létesítettem szexuális kapcsolatot a rézhímtagú huhogó pajtással. Megint ~
 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://eien.blog.hu/api/trackback/id/tr961578186

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása