HTML

A hetedik te magad légy!

Unatkoztam, és ez izgalmasabb is, mint a naplómba írni. Bár kétlem, hogy bárkit is érdekelne a velem megeső unalmasnál is unalmasabb, életnek sem nevezhető történések sorozata, de hátha lesz, aki beleolvas :DDD

Friss topikok

  • mad~: Mondanám, hogy ha feljössz győrbe, mehetünk együtt, jelenleg a bulifelállásban kb 6an vagyunk csaj... (2009.12.29. 22:24) Boldog karácsonyt??
  • eien: nincs hozzá kedvem :'DDDDDDD (2009.12.28. 22:27) Menj a pokolba(n).
  • eien: @mad~: Jha, holnap kezdődik, csak rosszabb jön :'DDDD (2009.11.01. 19:54) Touchy
  • mad~: Lehet hogy a HSM-t a HSM Drink miatt utálod? : DDDDDDDD (2009.10.29. 23:45) Ne igyál kávét közvetlenül fogmosás után. És Hannah Montana.
  • eien: @mad~: Igen, szegény vakokra sosem gondolnak x( *igazgatja a szemüvegét* (2009.10.27. 22:54) Red.

Linkblog

2009.12.24. 14:39 eien

Boldog karácsonyt??

http://fc08.deviantart.net/fs71/f/2009/357/f/c/fc7da55beb4912000b693d7b7e6a68bb.jpg

24-e van, a nap, melyet mindenki várt... csak épp én nem, nem tudom, ti hogy vagytok vele, de én évről évre jobban utálom a karácsonyt. Persze, azért is, mert hogy már rég nem a szeretetről szól, stb., de úgy érzem, nem csak ezért. Feldíszítettük a fát, ajándékoztunk, és valahogy az első gömb után mentem volna világgá. Annyira nem volt ehhez kedvem, hogy az valami hihetetlen. Ajándékot nem vettem, mert nem volt pénzem, anyámék is csak zoknikat meg sminkszereket vettek, nem is kértem mást, aztán apám még piszkált is, mikor megláttam, hogy egyik bugyira rá van írva, hogy "waiting for..." hahaha kurvavicces. Azt se fogom asszem felvenni. Majd azt mondom, kicsi. A karácsonyfa szép meg minden, de ha rajtam múlna, már most lebontanám. Csak erre az egy napra úgy lennék megint gyerek. Az, aki a teszkós újságokból kivágja a díszeket, és a saját "magazinjába" ragasztja, az, aki már októberben karácsonyfát rajzol boldog családdal, és sír, ha nem esik a hó. Nem pedig ez, aki most vagyok, aki utálja a karácsonyt, a díszeket, mindent. És elsejéig itt fog állni ez a fa, mikor én már most lebontanám, mert _nem aktuális_. Elmúlt, vége, oké, 25-26-án még azt mondom, maradjon, de utána már minek??? Istenem (te, aki szerintem nem  létezel), hova lett a hangulat???

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://eien.blog.hu/api/trackback/id/tr631620695

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mad~ 2009.12.28. 16:20:33

Hé, nálunk vízkeresztig marad. Örülj az elsejének, bár van egy sanda gyanúm, hogy te is másnapos leszel. :'DDD

eien 2009.12.28. 22:28:15

Nagyon merem remélni, h bnőm nem talál jobb programot, mert ha igen, akkor nézhetem az mtv1et anyámmal.

mad~ 2009.12.29. 22:24:08

Mondanám, hogy ha feljössz győrbe, mehetünk együtt, jelenleg a bulifelállásban kb 6an vagyunk csajok, a többi mind kan. ja, és egy sportcsarnok öltözőjében leszünk. *készül a suttyóbulira lelkileg*
süti beállítások módosítása