HTML

A hetedik te magad légy!

Unatkoztam, és ez izgalmasabb is, mint a naplómba írni. Bár kétlem, hogy bárkit is érdekelne a velem megeső unalmasnál is unalmasabb, életnek sem nevezhető történések sorozata, de hátha lesz, aki beleolvas :DDD

Friss topikok

  • mad~: Mondanám, hogy ha feljössz győrbe, mehetünk együtt, jelenleg a bulifelállásban kb 6an vagyunk csaj... (2009.12.29. 22:24) Boldog karácsonyt??
  • eien: nincs hozzá kedvem :'DDDDDDD (2009.12.28. 22:27) Menj a pokolba(n).
  • eien: @mad~: Jha, holnap kezdődik, csak rosszabb jön :'DDDD (2009.11.01. 19:54) Touchy
  • mad~: Lehet hogy a HSM-t a HSM Drink miatt utálod? : DDDDDDDD (2009.10.29. 23:45) Ne igyál kávét közvetlenül fogmosás után. És Hannah Montana.
  • eien: @mad~: Igen, szegény vakokra sosem gondolnak x( *igazgatja a szemüvegét* (2009.10.27. 22:54) Red.

Linkblog

2009.12.25. 22:51 eien

Menj a pokolba(n).

http://fc04.deviantart.net/fs71/f/2009/358/4/a/Spunkfumu_by_iumazark.jpgMa olyat csináltam, amit még soha. Na de tegnap este, kezdjük azzal. Végül is a vacsora jó volt, megjött a hangulat meg minden, kiöltözött mindenki, kaptam szép ajándékokat, és mindenki hepi hurá.

Szóval ma. Elhatároztam, hogy a legaljára süllyedek, és a _neten keresek társat_. Hát, olyan jól sikerült, hogy több szép egyed is írt, és nem tudok dönteni, mert akinek én írtam, az nem válaszolt még, aki meg nekem írt, az meg lehet, hogy kicsit jobb faszi... De a lényeg egy: kezembe vettem a sorsom, még akkor is, ha az ilyen gagyi módon nyilvánul meg :'D és mindenképp távkapcsolat lesz, ha lesz, de azért nem szegedit, sopronit vagy debrecenit választottam, hanem pestit, mert oda egész hamar felérek, és még olcsón is. Remélem, megint ugyanaz lesz, mint eddig, kiderül, hogy élőben meg tiszta gáz a faszi, vagy összejövünk, és utána jövök rá, hogy mégse... na, de nem megyek ilyen messzire, még nem is válaszolt. Hát jó lenne, ha most az egyszer az életben összejönne, de ahogy ismerem a szerencsém, csak megszívom az egészet. *optimizmus*

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://eien.blog.hu/api/trackback/id/tr331623290

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mad~ 2009.12.28. 17:58:09

neked sürgős önbizalomtréningre lenne szükséged inkább : DDD

eien 2009.12.28. 22:27:09

nincs hozzá kedvem :'DDDDDDD
süti beállítások módosítása